Bežecké pásy - jedinečné fitness stroje

Bežecké pásy

Bežecký pás je veľmi obľúbený trenažér na behanie alebo intenzívnu chôdzu určenú na zlepšenie fyzickej kondície. Bežiaci pás je obľúbený medzi aktivnými športovcami, takisto aj medzi rekreačnými bežcami ako náhrada behu v zime a pri zlom počasí.

Behanie na bežeckom trenažéry má vplyv na fyzickú kondíciu a pomáha pri chudnutí, spaľuje tuky a posilňuje činnosť pľúc a srdca.Veľkou prednosťou je simulácia prirodzeného ľudského pohybu - behu, alebo chôdze.

Ako cvičit na bežeckom páse?

Pre behanie na bežeckom páse máme od fitness trénerov niekoľko rád:

  • ak je Vaším cieľom schudnúť, behajte ráno na lačno
  • ak ráno cvičiť nemôžete, používajte bežecký pás najskôr 2-3 hodiny po jedle
  • pred a po cvičení sa ponaťahujte, ľahký strečing Vás zahreje
  • používajte vhodnú bežeckú obuv
  • sledujte tepovú frekvenciu, behať by ste mali v aeróbnej úrovni - viď ďalej

Kedy a ako často bežecký pás používať?

  • ak chcem schudnúť - behajte 3-4x týždenne najlepšie ráno na lačno, kedy máte najnižšiu hladinu cukru v krvi a organizmus veľmi rýchlo siahne po tukových zásobách
  • ak chcem zvyšovať fyzickú kondíciu - behajte napr. podvečer (tak 2 hodiny po jedle) 3x týždenne najmenej 20-30 minút

Hlavným ukazovateľom intenzity cvičenia je Vaša tepová frekvencia:

Pre kondičné cvičenia sa držte na 70 percentách maximálnej tepovej frekvencie (presné číslo zistíte odčítaním svojho veku od 220, pre 30-ročného človeka je to 220 mínus 30, teda 190 tepov za minútu, 70 percent je potom okolo 150 tepov / minútu pri fyzickej záťaži na bežeckom trenažéry).

Ideálne sú výkonnejšie bežecké pásy, ktoré sami regulujú rýchlosť behu úrovní záťaže podľa tepovej frekvencie, inak je potrebné používať samostatný prístroj na meranie.

Webdesign, tvorba webstránok a internetových obchodov - www.mhs.sk Tonik-Line Studio © 2017
Jilemnickeho 17, 960 01 Zvolen
0917 092 813, info@tonik-line.sk